Riberto Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Har ei Getrag 265 kasse til salgs. 5000,- Byttes gjerne i noe gromt til E23, er på utkikk etter skinninteriør og bbs-front bl.a.
bmwmaxi Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Har et komplett bøfelskinn intriør med el.setter dørplater mittkonsoll++ til e23 Slitt førerstol. Likt dette. http://www.bmw-e23-club.de/site/index.p ... &Itemid=98 Og orginale 745 foba gummi spoileren til baklokket. Og et vanlig skinn intriør. og nesten nye nivå. dempere bak Sendt PM
HagenJR Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Girkasse ja, har noen framseter i svart skinn til overs
Riberto Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Skrevet Februar 5, 2012 Passer denne s38? Usikker, mener det står 280-kasse på disse? Dette er det sikkert andre som vet bedre enn meg...
Riberto Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 Girkasse ja, har noen framseter i svart skinn til overs Ja ikke sant, hadde ikke vært dumt Eneste er at det blir litt fargekart inni bilen da
HagenJR Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Girkasse ja, har noen framseter i svart skinn til overs Ja ikke sant, hadde ikke vært dumt Eneste er at det blir litt fargekart inni bilen da Det blir det men da har du svart skinn forseter:p
Riberto Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 Girkasse ja, har noen framseter i svart skinn til overs Ja ikke sant, hadde ikke vært dumt Eneste er at det blir litt fargekart inni bilen da Det blir det men da har du svart skinn forseter:p Skal vi lure til en byttehandel da?
HagenJR Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Kan se på det når jeg kommer hjem på fredag/lørdag? Har vel egentlig ikke bruk for de uansett:p
Riberto Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 Kan se på det når jeg kommer hjem på fredag/lørdag?Har vel egentlig ikke bruk for de uansett:p Greit det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå