Mjørgen Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Nåkkå Respons på na? Kansje den går ned i en e12! Pris?
Lamek Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Jeg går og venter på svar fra biltilsynet ang ombygging. Så viss det svaret blir positivt og motoren ikke blir solgt, er jeg veldig int i dette! Men er den fra M60 eller M62? m62
Oberland Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Nåkkå Respons på na? Kansje den går ned i en e12! Pris? Hadde blitt rått i E12 detta ja! Kjøp heile bilen for 8!
Mjørgen Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Hmm! hørtes veldig interesant ut. Men må tenke litt på d. vart rest skatt her æu serru:( så he i en del oppussings prosjekt i huset som kosta flesk!
Kristian Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Du må få orden på prioriteringan dine Jørgen! Makan
Oberland Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Du må få orden på prioriteringan dine Jørgen! Makan Hehe
Mjørgen Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Du må få orden på prioriteringan dine Jørgen! Makan Hehe ja du sei nåkkå der;-)
Oberland Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 er bilen kjørbar? Ja, fullt kjørbar over korte distanser! ( mangler radiator)
capri-rs Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 så den klarer ikkje rundt 35 mil .har du en radiator som kan passe?
Oberland Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Nei, den mangler flere ting! Som frontlykter osv. Må fraktes på henger! Har en radiator som kan settes inn midlertidig ja..
capri-rs Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 ok.er det noen timelimit på henting eller? jobber skift og er interresert som du skjønner. synd at den ikkje takler ein tur på 35 mil, hadde vært mykje enklere. btw.passer denne motoren nedi 540 e39 uten noen modifikasjoner?
Oberland Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 ok.er det noen timelimit på henting eller? jobber skift og er interresert som du skjønner.synd at den ikkje takler ein tur på 35 mil, hadde vært mykje enklere. btw.passer denne motoren nedi 540 e39 uten noen modifikasjoner? Førstemann med 8 lapper kan hente den, utenom det er det ingen limit Ang ombygging til E39 vet jeg ikke, men vil tro det skal gå greit! Eneste kan være bunnpanne kansje.. Men jeg vet ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå