Marius92 Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Hei. På vei til jobben i dag hang gassen min seg opp. Den ble liggende på et turtall mellom 3 og 4. Så jeg kjørte til en bensinstasjon og gasset litt og skrudde av bilen osv. Etter litt om og men gikk den nesten på normal måte ned til normalt turtall. Den stoppet opp litt før den sank helt ned til det normale. Men jeg nøyde meg med det og begynte å kjøre til jobben igjen. Men nå var det andre greier. Når jeg måtte stoppe opp osv gikk turtallet opp og ned mellom 0,5 og 1. Dette varte i ca 10Minutter. Men akkurat når jeg stoppet bilen igjen for å plukke opp en kollega gikk alt tilbake til normalt. Bilen min har fungert fint før. Har ikke opplevd slikt tidligere. Jeg kjører en 1996 E36 Sedan 316iM43. Har noen av dere opplevd slikt tidligere? Noen som vet om noe jeg kan gjøre med problemet?
hao Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Sett den inn i en varm garasje i første omgang, samtidig med en liten skvett kondensfjerner. Enkelt å prøve i første omgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå