marius.hj Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Skulle kjøre inn E34n i går. Startet opp og skulle sette bilen i gir, men clutsjen har dødd Lurer på om det kansje kan være at det har vært kondens i en av sylindrene (master/slave) men vet ikke sikkert. Frister ikke å byne å se etter feil heller akkurat nå, da det er ned mot 20 blå grader her. Men om noen har ett tips eller to å komme med ang sjekk av syllindrene så rop ut.
hypah Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Pedal helt slapp? Når dette skjedde på min var det slavesylinder som var ødelagt. M50 motor? Kurant å komme til hvis man kommer under, men skjønner hvis du ikke vil skru nå Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
marius.hj Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 Pedal er helt slapp ja. det er M50 motoren ja. Frykter det er slavesylinderen jeg også. Men har ingen planer om å tenke på å byne å skru før det blir litt mildere i været her. Men det blir vel mildere snart håper jeg
ealoken Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Lang forlenger, pipe og skralle, byttes på 15 min. Også Må den luftes.
marius.hj Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 Da har jeg nokk fått bekrefta at det er slavesyl skrudde den ut i dag å snudde litt på den, da randt det ellegant bremseveske der Så da får jeg stikke innom gs og hente en ny på torsdag når jeg skall inn til trondheim en tur. Er såppas lekkasje på den att jeg klarer og holde den igjenn med fingrene når noen trykker inn clutsjpedalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå