9ls1 Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Hei folkens! var usikker på hvor jeg skulle legge denne tråden. Skal til innkjøp av ny bil, og har funnet en jeg er meget interressert i! Nå har det seg slik at jeg bor langt ifra selgeren, så når jeg reiser opp der, er det forhåpentligvis med bilen med meg hjem Siden jeg mangler den luksusen av å titte på den for så å vente med en avgjørelse håpte jeg på innspill og hjelp på hva jeg burde se etter og evt om pris klassen og bilen ser grei ut http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26147618 Har vært i banken og ordnet med lån, men med tanke på at jeg er litt pressa på den kanten fra før av, så var banken igrunn ikke så interessert i å gå så mye høyere enn 220000,- men i nød presse opp til 230000,- Tror dere jeg kommer noe vei med de tallene iforhold til denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 viewtopic.php?f=1&t=77192&hilit=kj%C3%B8pe+e60 her kan du lese litt og stille spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå