Glennis Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Hei! Jeg trenger virkelig en bakluke til min bmw! Fint om det ikke er noe særlig rust på den. Kan ikke være bulker! Er også interresert om du skal selge en vinge til bakluken også! Takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 sedan , coupe , comapct , stv ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VassFEITEN Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Jeg har bakluke til en e36 coupe ta kontakt dersom du er intressert. 46765460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328i Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 hei har bakluke rustfri med GT M3 vinge den er til sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 hei har bakluke rustfri med GT M3 vinge den er til sedan Hei, jeg har ei rustfri bakluke med feit vinge på. Er noen overflate flekker på den, men skal vel sikkert lakkes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Har til sedan og til touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå