Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenkte jeg at jeg skulle lage en prosjekt tråd om bilen min etter mye oppfordring fra andre :) skal prøve å gjøre det beste ut av det med mine dårlige datakunnskaper :)

Det ligger også en gammel tråd av bilen på show off som Pitstop beynte på en gang i tiden for meg :)

Bilen kjøpte jeg i Mars 2003, så den har jeg nå hatt i 9år :) Den har vært gjennom forskjellige forandringer siden den gang, som lakkeringer, motorbytter osv. Legger ut noen bilder her av hvordan den så ut da vi var å hentet den :)

tfonbd2jx7gnn81y9z2z.jpg

dg9gss2smd12ypy9k96t.jpg

hje3u8r8s2gvof5ejf6j.jpg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her er noen bilder fra ferietur i Løkken, Danmark.. (2004) Her var det ny lakk og alt av foringer, bremser, dempere osv var nytt :) fortsetter å legge ut noen bilder av bilen fra da til nå.. Det har også stått et par S38'er i bilen (et havari og den siste er solgt) så jeg er nå uten motor.. HJEEELP?!?! :) håper det blir noen lesere på tråden, og at dere liker det dere ser/leser :)

w8enu7d8hhps13llizyi.jpg

w18h1xc6yhl7hjcybtpm.jpg

Skrevet
Bra med tråd:) husker jeg og erling gjendem dro en bitteliten burn bak skolen med når vi gjikk på skolen;)

Hehe, ja det tenker jeg dere gjorde :) Får bare håpe tråden blir leselig så :)

Skrevet

Jaja.. Nå hadde bilen stått hjemme i garasjen i et par år uten at det har vært rørt en skrue (har vært litt lei kan en si)

Meen, rundt juletider 2011 fant jeg og en kompis ut at det var på tide å få bilen i stand igjen.. Dermed ble det bilhenger og flytting ut til verkstedet til haugen1

Der ventet det oss nedplukking og rustsveising, motoren ble tatt ut og solgt..

y6uwlxx4irh8d98a8xf0.jpg

y6uwlxx4irh8d98a8xf0.jpg

ukq8z3xmvkzfhpalffv5.jpg

y53uymkmhax95zg5bywa.jpg

7jqr2eo0mm9uisfvtkhe.jpg

hzwm92lb2t4uudutghgz.jpg

Skrevet

Understellet er plukket ned og sandblåst, og venter på pulverlakk :) alt av nye foringer, stag og stab stag ligger og venter.. Stab stag fra E28 m5 forran og bak.. bestilte også alt av bremseslanger og bremserør nytt, samt ny bensintank.. selvfølgelig nye hjullager rundt om osv. Alt blir vell nytt for å si det sånn ;)

30bng3nwp88m7qkdap0z.jpg

1erj3hcml16zd36wokqp.jpg

76b7l8panqww6o0qn1ro.jpg

lyadpli759q18u8rapj9.jpg

Skrevet

Her er noen bilder av interiøret som jeg var i Strømstad og hentet ;) har leita lenge etter et slikt strøkent svart skinn interiør for å si det slik ;) Var foresten blått sportskinn i bilen tidligere..

vfga0121rqszfnysjkj0.jpg

vx62kapdc2f466hr7uwx.jpg

zd0y99a0e290aal25an1.jpg

Skrevet

Ja, det har ikke vært noe enkelt liv for de :P

ja, bare å følge med, så skal jeg gjøre det beste ut av det :)

Her er et bilde av felgene som skal på bilen.. BBS RC 090 8 og 9x17

Felgene er nyoppusset men jeg skal ha en grå farge på senteret og gull skruer :)

7ipxxa9mqk8geiev7k62.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...