SnadderTeam Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 Mine e gull:/ Hvilke felger har du da mr?
SnadderTeam Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 ble det bilde av grenrør eller ? Var det også ja skal huske på det når jeg skal til verkstedet igjen men mulig jeg må vente med å selge de, siden jeg fortsatt ikke har funnet meg noen motor
Kristian Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Du solge visst grenrøret til me i gårkveld når i va på verkstedet.
Frode G Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Heisann. Her er det et tips til deg Øystein, nå som du først er i gang så.. http://www.kohlerracing.se/page.php?page=bmw Frode G
Kristian Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Mine e gull:/ Hvilke felger har du da mr? 8 og 9x18 rc:)
SnadderTeam Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 Kor d går her da Øystein? Joda, har gått litt trått nå i det siste.. Vært en kombinasjon av å være drittlei og mye å gjøre på jobb men var ute og skrudde oppi forstilling på tirsdag har også ventet på en del deler som jeg var å henta i går har jo kjøpt de org justerbare fjørbeinslagra, og der fulgte det jo ikke med bolter men de har jeg jo fått henta nå da.. Ny bensintank ble også innkjøpt for en stund tilbake.. Den har jeg fått grunnet med en to komp grunning og lakket svart og til slutt to strøk med bodyshytt fikk også de nye lydisoleringsmattene til dørken inni bilen samt nye innerskjermer forran og bak.. Måtte også kjøpe ny den utluftingstanken i bagasjerommet, for den klarte jeg og knekke når jeg plukka den ut.. Kan også legge til at alt av bolter og skruer i understellet som kunne byttes ut, er fornyet med nye syrefaste Husker ikke i farta alle delene som ble bestilt og hentet, men har bra med arbeid en stund nå framover skal ut i garasjen i morgen, så da skal jeg få tatt en del bilder for å legge ut! Må bli skjerpings her nå
SnadderTeam Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 Da kommer en liten bilde update her.. mulig det blir litt merkelig rekkefølge på det, men skal prøve å gjøre det beste ut av det Det har jo vært byttet kanaler på bilen, laget nye jekkfester, "bygd opp igjen" hjørnet på innsiden av kanalene bak på begge sider.. var TOTALT opprustet.. derav forsterket rundt bolten til traversen bak på begge sider.. høyre hjørnet bak er også byttet ut (under bakfangeren) litt bilder kommer her..
SnadderTeam Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 Har også kjøpt senkeskåler fra koed for en stund tilbake.. Heldigvis er jeg en ivrig leser av tråden til Pedi her på forumet, så der leste jeg at de var litt for store i omkrets, så de tok borti innerskjermene.. Han hadde kappet de etter gummiringene, så de ble identiske med de orginale.. Det gjorde jeg også, så slapp jeg å finne ut dette i ettertid.. Takk til god informasjon på tråden din, Pedi. Som jeg skrev her tidligere, har jeg også kjøpt de justerbare fjørbeinslagerene, men glemte selvfølgelig å bestille med boltene.. De har jeg nå fått, så nå er de banket på plass..
SnadderTeam Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 Har nå også fått oppi forstilling..
SnadderTeam Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 Her litt deler jeg har fått hentet som ligger og venter Nye komplette innerskjermer Nye org blinklys Nye lydisoleringsmatter til torpedovegg inv og dørk sjåfør/passasjer side Nye bremserør, rep sett til kalipperne ++++ Ny luftetank i bagasjerom samt slanger Nye traversbolter med mutter
SnadderTeam Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 Ny bensintank, men var sølvfarget og et meget tynt lag med lakk.. Her Ferdig grunnet med en to komp grunning Her etter to strøk med svart blank og et par strøk med bodyshytt
SnadderTeam Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 ?!?! Når jeg plukket ned bilen, viste det seg at bærebroa på venstre side hadde vært byttet ut en gang i tida til en mest sansynlig 520 bro.. (uten den innsveiste forsterkningen) merkelig nok har jeg aldri tenkt over dette de 9 årene jeg har hatt bilen.. Men dette så jeg jo når jeg plukket den fra hverandre.. så da begynte jeg å lete opp etter en brukt bro her hjemme, og fant en som hadde forsterkningen fra en amerikansk 528 og mente med det jeg trodde jeg viste at skulle være samme broa.. Ante fred og ingen fare, så dette ble jo sandblåst og pulverlakkert.. så kom tiden for å presse lager og div, presset selvfølgelig den som har stått på bilen i all tid først, og alt gikk rett så bra. ...så var det den tur for den "nye" broen.. joda, lageret hadde jeg ikke fått inn om jeg så hadde knust det sønder og sammen først, for og så gryte det inn med spade! og dermed, frustrasjonen spredde seg fra bryna og ned til tåspissene.. skjønte rett og slett ingen verdens ting.. Begynte og måle meg fram litt, og det viste seg å være lager og spindler fra 518 som gikk overens med denne.. Noen som har hørt noe slik, eller viste om dette? iallefall, jeg trenger en 535 bærebro til venstre side anyone? haster litt, da jeg er ferdig med å montere den andre.. og forresten, den broa skal gå helt gratis om det er noen som føler de vil trenge denne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå