piter Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 hei noen som har lyst på komplette 320 fjærbein med komplett senkesett? gibud bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 bump, dette går BILLIG... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 er senkesette til coupe ell touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 satt på en coupe 6 syl passer vell på touring også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 ja passer men blir feil pga vekt. Touring veier mer og da skal den ha stivere fjærer Hvor mye senk er det foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 det vet jeg ikke, de satt på bilen jeg kjøpte og fikk ikke noe info om de du kan få di billig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 jeg har coupe fjærer på min touring nå og det blir for lavt, så tror jeg står over dessverre . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå