bazzo Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Hei! Anlegget mitt klikket plutselig i bilen. Alt fungerer egentlig normalt utenom at jeg ikke kan justere lyden, diskant, bass eller lydplassering. Lyden står fast på et høyt volum hele tiden og jeg kan verken skru opp eller ned lyden. Fungerer heller ikke via rattet. Jeg har prøvd å ta strømmen på anlegget bak og koble helt fra batteriet. Alt er originalt i bilen, har ikke gjort noe med anlegget, alt er 100% originalt. Noen som har vært borti dette eller har en løsning på problemet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Min cd spiller låste seg..Måtte koble av begge polene på batteriet i over 10 min..Da kom den seg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bazzo Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Min cd spiller låste seg..Måtte koble av begge polene på batteriet i over 10 min..Da kom den seg igjen. Takk, skal teste det, tok bare av + polet i 5 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bazzo Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Koblet batteriet fra i 8-10 timer, når jeg koblet det på igjen var alt og igjen TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Koblet batteriet fra i 8-10 timer, når jeg koblet det på igjen var alt og igjen TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå