ibocan92 Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 har en e34 535i med en knekt vippearm. motorn er 12v. hvor får man tak i slike deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 http://www.schmiedmann.no/5_serie/E34/r ... e2.htm#939 Her får du kjøpt dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 http://server.pure-pf.com/webshop/ppf_w ... 786a8c1fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 har vippearmer om du trenger event.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 takk for svarene:) men går får å kjøpe fra gs da jeg bor litt nærme dem og det koster ikke så mye.. er det noen som vet om jeg MÅ av med toppen får å bytte vippearmen? jeg har sett nøye og tror det skal gå ann å dra vippearm stanga ut gjennom grillen forram vis jeg fjerner radiator osv.. håper dere kan hinte meg så jeg fortest mulig kan fikse dette:) takker alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 stemmer det det jeg har lest her på bimmers at vippestanga er delt på flere deler? vis det stemmer så har jeg veldig flaks pga jeg har knekt eksos vippearmen nærmest radiator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phiskarn Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 jeg å har org m30.. kjøpte nye stage 3 til min fra ppf, funket bra de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 stemmer det det jeg har lest her på bimmers at vippestanga er delt på flere deler?vis det stemmer så har jeg veldig flaks pga jeg har knekt eksos vippearmen nærmest radiator. det stemmer, men du har ikek flaks fordet, hadde du hatt "flaks" så hadde syl nr 3 ryki, for der er akselen delt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 åjaa:P menmen skjedd er skjed. hadde vært værst om det var nr 6 som knakk:P jeg fant ut at det er en umbraco skrue forram vippearm akslen helt ved cam drevet. er det en låse skrue får vippe-akslen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 http://server.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?products_id=690&osCsid=be0450eaa8385fb17fce04786a8c1fc7 skal prøve å bare bytte den vippearmen som er knekt nå, vis det knekker igjen om dager/mnd/år så kjøper de forsterka vippearmene å bytter hele driten:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 jeg sliter fælt med å få ut vippearm akslen.. har skrudd ut alle eksos side strekk-boltene og fortsatt så vil den ikke bevege seg noe.. noen som vet hva jeg har glemt å skru av eller hva jeg gjør feil og den ikke løsner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 tatt ut alle låseringa ved vippearmene? løsnet alle justeringsskruene så alle vippene er "løse" ? event vridd kammen så alt er løst. di akslene pleier å sitte noe sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 tatt ut alle låseringa ved vippearmene? løsnet alle justeringsskruene så alle vippene er "løse" ? event vridd kammen så alt er løst. di akslene pleier å sitte noe sykt. siden vippearm akslen er todelt så er det nr.2 vippearm som har noe press fra cammen. men hvordan skal jeg klare å få ut kunn den akslingen for syl 1,2,3?? det er en skrue i vippearmakslingen på radiator side. svart umbraco skrue, skal jeg prøve å finne en stor bolt med helt likt gjenger og dunke ut akslen? men kunne ikke du sende meg nr ditt på PM så blir det mye lettere for meg å få hint med å få av vippearmene, er ganske lite keen på å sette den på verksted å betaler fler tusen lapper nesten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 da må du snurre kammen en halv runde, så har ingen press. er det press på den kan du bare glemme å få den ut. er fingjenga den umbrako skruen men du kan prøve å finne en bolt som passer og dunke den ut ja, men ekke så lett å finne troooor jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 da må du snurre kammen en halv runde, så har ingen press. er det press på den kan du bare glemme å få den ut. er fingjenga den umbrako skruen men du kan prøve å finne en bolt som passer og dunke den ut ja, men ekke så lett å finne troooor jeg. skal prøve på det nå strax;) får se om jula har en slik men tviler:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå