Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har DIY eller kan rable opp en guide?

trenger info om: hvor (butikk?) kan jeg skaffe materialer osv til en overkommelig pris og kvalitet, hva jeg trenger, utstyr? ca tid og hvordan det gjøres. har lekkasje i førerdør, er is under teppet i bilen på førerside og kan nesten ta på meg skøyter når jeg skal ut og kjøre :) (ikke så gale)

noen som kan hjelpe eller peke meg i riktig retning, fant ikke noen spesielt hjelpsomme steder via søk

Skrevet
Kjøp en plastrull + en tube sica flex eller tec7. klipp og lim på

det høres litt for lett ut, er det en skikkelig løsning eller bare å "ta en spansk en"?

Skrevet
Kjøp en plastrull + en tube sica flex eller tec7. klipp og lim på

det høres litt for lett ut, er det en skikkelig løsning eller bare å "ta en spansk en"?

Hvorfor i alle dager høres det for lett ut.Fuktsperre er jo plastikk

Stikk på byggvarehus og si du skal ha en rull med dampsperre.

Aternativet er kjøp orginalt.

Men skjønner ikke poenget med og betale alt for mye for en dampsperre

Skrevet

Det høres for lett ut fordi de fleste biler ikke pleier å smekke på en plastduk liksom :) du skjønner vel hva jeg mener :) det pleier å være en del mer komplisert :)

Skrevet

takker for svar. skal sjekke litt med karosseriverksted og tar en beslutning da :) grunnen til at jeg er/var litt skeptisk til plast er fordi jeg trodde det var noe lyddempende materiale i fuktsperre også :)

Skrevet
takker for svar. skal sjekke litt med karosseriverksted og tar en beslutning da :) grunnen til at jeg er/var litt skeptisk til plast er fordi jeg trodde det var noe lyddempende materiale i fuktsperre også :)

Litt riktig i det.Orginalt er det vel brukt en eller annen form for PE skum i duken.

Problemet er og oppdrive denne ny.Jeg finner i alle fall ingenting av delenummer på denne delen.

Men du kan jo selv søke på frx vapor barrier/moisture barrier E36 eller Dampfsperre/Feuchtigkeitssperre E36

Snakket med en kompis som driver et firma biloppretting/Lakkering han bruker i alle fall plasikk og spraylim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...