J-A-E Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Noen som har tips om hvor man får kjøpt ytterring til BBS RS billigst?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakey Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Tenkte du å ha de i løpet av året så ikke tenk på parts and retards. brukte 4,5 måneder på å få to ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 sene en mail til claus på felgen-garage du. da får du de kvikt iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Ok, da får jeg prøve å sende en mail til han Er det 16" med 34 bolter, mann kan bygge om til 17"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Spør ham du, han har peiling. Jeg selv har ikke snøring annet enn at man kan google seg frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Da høre jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Spør ham du, han har peiling. Jeg selv har ikke snøring annet enn at man kan google seg frem.. En ærli mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Da er mail sendt til Claus Pleier han å svare fort?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Han svarte meg fort iallefall, men var et par ganger jeg måtte spørre et par ganger før jeg fikk svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Fikk kjapt svar Får å bygge om fra 16 til 17, fikk jeg pris på tønner, lepper og bolter m/ muttre 13500,- + frakt og mva :-/ Mulig de blir 16" og bare bytte ytterlepper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Tenkte du å ha de i løpet av året så ikke tenk på parts and retards. brukte 4,5 måneder på å få to ringer. Om ikke fullt så lenge for min del så var det jævlig med venting og surr. etter den tid har det gått direkte til Claus ja. Helt topp service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 De aller meste av 15" ytterringer er på lager, ombyggingsett tar litt lengre tid. Spesielle ting tar alltid litt tid desverre selv om det var ønskelig at det gikk kjappere, vår leverandør er heller ikke blant de kjappeste men siden dette kun er en veldig liten del av det vi driver med så blir det ikke prioritert. Disse delene blir ofte produsert på bestilling, derfor tar det litt mer tid. Vi prøver å ha inne bolter, muttere, sentermuttre, avdragere, ventiler, emblemer osv. hele tiden. Ting som er på lager sendes samme dag bestillingen kommer inn om det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Har du noe 16" ytterringer på lager da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Har du noe 16" ytterringer på lager da?? Har noe, 30 eller 34 hulls ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå