Zakademus Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Hej! Fick tips om detta forumet av en bekant och tänkte kolla om någon var intresserad av att köpa mitt bromskit till BMW E30. 1 par Brembo 4-kolvsok i Alu från BMW E38. Passar E30 fram tillsammans med min adapter och 312mm skivor som man tar ifrån Audi S3. (Dessa skivor måste svarvas upp 1mm i centrum samt borras 2 nya hål för att bli 4/100.För en med vana tar detta mindre än 1 timme att göra. Dessa skivor kan man köpa hos den lokala reservdelsbutiken.) Jag har själv kört med denna setup i 2 år både på gata och bana. Man bör ha 17" fälgar, men vissa få 16" funkar. Pris för Brembo 4-kolvsok inkl. adapter 4550:- inkl. frakt till Norge
Zakademus Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Uppdaterade annonsen med bättre bilder!
mAZE Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Hvor mye hadde du tenkt deg? Er jo bare å lese posten det, så står det ganske klart.. 4000+frakt. (550,-)
Zakademus Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Är det ingen norrman som behöver kunna bromsa ordentligt i sommar med sin E30?
Zakademus Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 Finns nu 2 par till för omgående leverans! PM vid intresse!
Zakademus Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 Kommer nu kunna erbjuda Brembodekaler till alla E38-OK som JAG säljer. Dessa ingår utan extra kostnad och finns i just nu i Svart, vitt och Silver. Kitet ovanför finns hemma för omgående leverans. Skickar som sagt med nya dekalar då dom på bilden är schletna. Samma pris som överst i annonsen
Zakademus Skrevet November 17, 2012 Forfatter Skrevet November 17, 2012 Med adapter så passar dessa även på Ford Cosworth 2 wd och även vissa Sierror. Man kör då med Ford Focus RS skivor på 325mm. PM vid intresse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå