trimchip Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Har et sett NYE kamaksler fra Koed, 276 og 284 grader. Jeg har lagd (emulert med Bredbåndslambda) programvare til identiske kammer i bil. Ny pris på Kamaksler er 7400 kr Om du har original S14 og vil ha mer effekt og en helt annen respons i motoren så kjøper du disse av meg for 5000 kr, og får med spesial tilpasset programvare på kjøpet! Svarer ikke på SMS eller innlegg i dette fora. Ring på 934 67791 om du er intr. Mvh Norman
trimchip Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Det er UFATTELIG stor forskjell på en std motor, og en motor med dette oppsettet! Om du har en std S14 - kjenn din besøkelsestid . . Kan evt bistå med med kontakter som kan montere dette, og referanser til kunder som kjører med identisk oppsett. mvh Norman
trimchip Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 Javel . . Da nærmer sommer sesongen seg. Må jeg virkelig lage GRILLSPYD av disse???
trimchip Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Skrevet Februar 24, 2013 SOLGT (for lenge siden) . . . . .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå