Kvamme Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Solgt! Mvh Stian Kvamme Mob: 90555669 ta kontakt enten her eller på mob. Link til gammel annonse: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=193932 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Ingen som vil ha en fin sommer-bil ? Gi bud, da denne må vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Hvor står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Hei. Bilen står i Halden, Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Ok. Takk Fin bil, kikket på forrige salgs-tråd. Er du kjøperen? Er "skavanken" på karosseriet fikset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Dette er en flott. og dønn ærlig E21 "kanskje" en av Norges best dokumenterte.. Kjører perfekt.. Klager du på bildene mine Løp og kjøp. Disse begynner å bli skjeldene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Hei Klager ikke på bildene, bildene er supre de Men tenkte at folk som ser bilen, vil ha "ferske" bilder:) Så litt feil formulert av meg, skulle ha skrevet nyere bilder Bilen står i en trang garasje, å været er ikke akkurat bra om dagen. Men nye bilder kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Bare å komme med bud, men seriøse Bilen skal bort. Ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merali Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 dette beistet er nå mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvamme Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Gratulerer med meget Strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Grattis, med flott bil... Den kofferten som du fikk m bilen er min.. Passe godt på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merali Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 hehe, den ligger trygt i bagasjerommet fyllt opp med diverse vaskeutstyr. den skal ikke kastes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg