Gå til innhold

1985 320 iA Super vinterbil

raynik
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Vurderer salg av min kjære E30 grunnet vurderer kjøp av stv. kan byttes i E30/E36 eller 5 serie.

Bilen er en 4 dørs E30 med 2 liters hjerte... er riktignok en latomat bak hjertet, men fungerer fint. ypperlig vinterbil.

Veldig bra vinterdekk med pigg og nesten nye sommerdekk. Denne har suveren framkommelighet på vinterføre.

Bilen er mye påkostet og veldig bra teknisk stand tross høy km stand.Skal på EU nå snart. kan fikses.

Registerreim, kam og diverse er byttet på motor for ca 2 år siden.. samt nye fjærer, dempere og mye slitedeler i for/bakstilling og bremser.

Innvendig er bilen veldig pen uten slitasje på seter...meget helt og pent...

Sååååå... bilen har en god del rust... alle hjulbuer er anngrepet, ventre kanal må repareres grunnet jekke uhell av tidligere eier..(kan få fikset dette før salg) er generelt en god del rust, (etter min mening da) men er ingen problem med Eu godkjenning og slikt..

Bilen ser veldig grei ut hvis man ser vekk fra hjulbuer, min plan var å montere hjulbuelister for å skjule rust..hehe

Ypperlig bruksbil og vinterbil.. fin og blank i lakken utenom hjulbuer..

Positivt:

Nye sorte DE lykter

Komplett Mtech 1 front, hekk og sideskjørter(ikke montert). Krom på fangerne og ellers er veldig bra.

Mtech 1 ratt og strøkent interiør..

M stoff matter

Dobbel eksos fra manifold og bak.

Teknisk veldig bra

Nettop byttet olje og filter.

motor går meget fint, litt svak tikking ved pådrag(tror dette kansje er noe med dysene..) høres ikke ut som ventil tikking.

Stereo med forterker og sub..

I det fulle og hele en respektabel bil med rust, men ett supert potensiale til bruks/vinter bil grunnet tilstanden ellers...

Kan vurdere å selge bilen med orginal eksos og uten M-tech delene...

Bud mottas, evt bytte i stv eller ATV...

4fxyy06mlgyiehvq1os9.jpg

og7fp008nmjdzu57mjed.jpg

y7u95dikmgxjxypmeymg.jpg

enpx4ppvkwy8xgy5zlbo.jpg

certxf8yd3ynyaac5qax.jpg

kan ringe meg på 97713132 evt mail: raynik@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...