Ole-Henrik-Skjærstad Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Hei! Noen forslag til diskanthøytalere som jeg kan sette inn i min e39 stasjonsvogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Henrik-Skjærstad Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Plis svar noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Orginal størrelse er 5,25" forran og bak. Har selv et par 6.5" Polk Audio composett, i taket bak, måtte bare borre nye hull til skruene. Forran har jeg 5,25" polk Audio. Hva skal du drive høytalerne med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Henrik-Skjærstad Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Har orginal bmw spiller. Skal kjøpe blaapunkt pnp 475, å jeg har to JBL p1222 bassere, med en mutant forskerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Eg rekner med at du skal ha eit komponentsett og ikkje berre diskanthøgtalere. Mange liker focal. Men det er andre bra merker der ute. Kva slags prisklassee tenkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Henrik-Skjærstad Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Veit ikke heil å mye jeg ska legge i det enda. Vil bare ha en høy, klar og fin lyd Ska ha komposett ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Dele aktivt eller passivt? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå