grohl Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Brukandes eksemplar selgast pga sjukdom. Då servostyring ikkje er på utstyrslista vert denne bilen dessverre nøydd til å forlate oss, etter å ha gjort godt for kropp og sjel nokre år. Teljaren talar sin sak, 340 tusen respektable kilometer skal tralla ha trilla. Som bileta viser, har venstre framskjerm fått seg ein liten kakk, og samtidig då fangaren. Overflaterust har fått spelerom siste året, då det var vanskeleg å få gjort noko forebyggjande frå sjukehussenga. Hol ved jekkfestet venstre bake har eg fått sveisa, men det står att tre jekkfester med ein smule tynt stål rundt om. Ikkje noko dramatisk, men nok til at det sett sitt preg på utsjånaden. Lakken er ikkje noko å skryte veldig av, generelt sett. Interiørmessig ser ein på framseta at nokon har fese rundt nokre km, ellers er det greit, bortsett frå at ramma rundt instrumentpanelet gjekk føyken under eit forsøk på å finne ut kvifor temp-målaren ikkje virka. Den verkar framleis ikkje. Det følgjer med 3 sett alu, to av dei er sommerdekk. So vidt eg hugser er to av dei dekka heilt nedslitt, medan vinterdekka er bra med spor i men det er litt verre med piggar. Som tittelen seier, so er det ein kanskje litt spesiell kombo med facelift og M10 motor, 1,8l. Telefonèr, sms, mms, epost, og so bortetter, dersom du er interessert! 90969996 Bilen står på Godøya, skvett utanfor Ålesund. PS: Det står viskarmotor frå E30 M3 i, so den viskar noko heilt sjukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mannemannn Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Beklager, trengte to forsøk på å få ut annonsa, og prisantydning datt vel ut... 18000,- NOK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 .bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Veiledende pris, alltids diskutabel, det er vel alltids det som er spørsmålet ikkje sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Hvor langt ned er du villig til og gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Hvor langt opp er du villig til å gå? Er ikkje meininga å vere frekk altså, men kom gjerne med et bud, so kan vi nok bli enige. Ta deg ein tur ut på øya da vel, gratis synfaring med kaffeservering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Tar meg en tur til uka;) ringer og avtaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 B to the U to the M to the P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Jeg dukker opp ihelga. skal se på en annen bil også, om det ikke blir den så tar jeg turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Da var denne solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå