tmurud Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Selges som lett rep objekt. I daglig bruk og eu ok til aug 2012. km 321000. Bilen er blå met, har mørk grått sportsinteriør, org. alarm, cd/radio, hvite blink rundt om, alu sommer + vinter. Hel og fin innvendig. Byttet en del slitedeler så ingen store mangler på det. Motor + gir er i bra stand. V.støtdemper foran trenger å skiftes. Sitter supersport dempere + fjærer på den som har rullet ca 15000 km. Nye bærebruer foran ifjor høst. Sitter carbon look panser på den. Mangler: Skiftet lysbryter men ikke kodet denne så den driver å tulle litt. Sentral låsen krangler innimellom. Ac delen på klimaanlegget fungerer ikke. Regulerer varmen fint men blåser ikke kaldt. Rust på bakluke, skjermbuer foran, spes venstre + litt smårust på div kanter. Men ikke noe alvorlig. Kan være jeg har glemt noe. Men som sagt ingen alvorlige mangler for er i daglig bruk Knallfint objekt for den som kan å bruke henda litt og har tid. Jeg har ikke tid + for mye andre prosjekter. Bbs felgene på bildet følger ikke med + armlene inni er borte. Gi bud. Tom tlf 91114712, tommurud@hotmail.com
StianA Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Hvor holder du til? Sikker på at toppen ikke er gåen siden den ikke blåser kaldt?
tmurud Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Skrevet Februar 10, 2012 Bor på Stange, rett utenfor Hamar. Hva har toppen med at AC delen på klimaet ikke virker?. hehe Ikke noe i veien med motoren, bruke jo bilen daglig. Fylte opp anlegget med ny gass men hjalp ikke. Men sommeren er ikke så varm her i Norge så ikke giddet å se noe mer på det.
bmwnissen99 Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Byr 25 000 kan hente fort hvis det er aktuelt.
tmurud Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Selger ikke under 30. Da beholder je den heller selv.
bmwnissen99 Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Den er god, men tilbudet mitt varer enda dersom du skal ombestemme deg
tmurud Skrevet April 14, 2012 Forfatter Skrevet April 14, 2012 Ny pris. Må bort kjapt grunnet kjøpt ny bil.
Oddey Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 noen flere bilder hadde gjort seg=) bor ikke så langt unna så dette kan være intressant =)
tmurud Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 Den er ikke solgt. Kommer en og ser på den imorra.
tmurud Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Nei selger ikke for den prisen. Da beholder jeg den selv og bruker den som vinterbil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå