Jespe30 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 Har bare ikke fått lagt ut bilder under oppussinga kommer etterhvert! skal også ha nye lykter, bbs rs felger osv
M|Fjeld Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Aha.. Få ut litt info og bilder! Så meget bra ut
325ti Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Touring skjørta eller m-tech 1 uten de stygge som kryper oppover hjulbue og skjerm my two cents
Jespe30 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 Jo takk! Ehm, noe av det som er igjen er gule lykter, m3 skinninteriør, innfelt subb og forsterker bak, bbs rs felger, tårn avstiver, muligens toning av ruter, valsing av hjulbuer, sideskjørt. osv! alt av rust er tatt, så dette blir bare sommer bil! hehe
HypeTraxX Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Jeg ser du har M-Tech II front og spoiler. Kanskje bakfanger også? Da ville jeg ha tredd på tilhørende sideskjørt også Jeg ser planene dine. Er det ønske tenkning, eller har du BBS RS felger osv liggende?
Jespe30 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 Noen idè om hvor jeg får tak i nye m-tech II side-skjørt? Det meste har jeg kjøpt inn
HypeTraxX Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Hør med Leif Harald her inne på forumet. Han har mye snacks liggende!
HypeTraxX Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Nå er jeg spent på om du har kommet lenger ? Fått tak i sideskjørt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå