marcusss Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 1.) Går det fint å sveise senter og bakdiff på 525ix? Vil det bli noen ulemper på veikjøring? under/overstyring? 2.) Driver å styrer med kjøleveske i og med at den har stått i 2-3 år, kjørte den 1-2 km også kokte den. Så begynte jeg å fylle på og har sikkert fylt på 40-50 liter men nekter å bli som normal, noen som har en DIY på hvordan dette gjøres? mulig jeg gjør helt feil. 3.) Går det ann å brukestarter fra 520 på 525? 4.) Noen som kan anbefale en radiator å bruke på min 525 uten ekspansjonstank? type hilux osv? 5.) hvordan småtrimme en m50b25? turbo kan være aktuelt. Type T3/T4 mvh
Azeton Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Har du fylt 50l så er noe galt. Det må lekke et sted da.. Sveis så mye du orker. får billig turbokitt til M50
M|Fjeld Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 1) bakdiff går an å sveise ja, sålenge det ikke er viskose eller lamell sperre da.. Senterdiff er jeg usikker på 2) Sjekk om det er vann i olja og motsatt, her er det sikkert gåen toppakning eller sprukket topp 3) Ja, det gjør det 4) M5 radiator kjøler bra hvis du skal ha større raddis 5) http://www.ebay.com/itm/T3-T4-TURBO-KIT ... es&vxp=mtr
Azeton Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Framdiff er åpen så den må du sveise. bakdiffen er lamell.
marcusss Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 2) Sjekk om det er vann i olja og motsatt, her er det sikkert gåen toppakning eller sprukket topp Har sjekket dettte og det er ikke vann i olja eller olje i vannet. Kan det være vannpumpe eller termostat som er gåen? uansett hvor mye jeg lufter og fyller på så begynner den å koke etter 5 min med vanlig kjøring.
M|Fjeld Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Da er det enten termostat eller termostat ja.. Hvis det ikker har noe med bilens enorme vannforbruk å gjøre da.. Sett bilen i en tørr garasje, fyll opp med vann og la den stå og gå i 30min elns.. Så finner du fort ut om motoren forbruker vann grunnet gåen toppakning eller lekker fra et annet sted
marcusss Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Hvor sitter denne termostaten? Har stått i tørr og varm garasje de siste dagene etter problemet oppsto. har prøvd å bytte radiator men det ble ingen forskjell, så får prøve meg på termostat og vannpumpe i morgen. mvh
marcusss Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Noen som vet kompresjonen på m50b25 24 ventilers? hva MÅ gjøres for turbokonvertering?
marcusss Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Den er 525 ix uten vanos. Noen som vet hva kompresjonen er på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå