Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.) Går det fint å sveise senter og bakdiff på 525ix? Vil det bli noen ulemper på veikjøring? under/overstyring?

2.) Driver å styrer med kjøleveske i og med at den har stått i 2-3 år, kjørte den 1-2 km også kokte den. Så begynte jeg å fylle på og har sikkert fylt på 40-50 liter men nekter å bli som normal, noen som har en DIY på hvordan dette gjøres? mulig jeg gjør helt feil.

3.) Går det ann å brukestarter fra 520 på 525?

4.) Noen som kan anbefale en radiator å bruke på min 525 uten ekspansjonstank? type hilux osv?

5.) hvordan småtrimme en m50b25? turbo kan være aktuelt. Type T3/T4

mvh

Skrevet

2) Sjekk om det er vann i olja og motsatt, her er det sikkert gåen toppakning eller sprukket topp

Har sjekket dettte og det er ikke vann i olja eller olje i vannet. Kan det være vannpumpe eller termostat som er gåen?

uansett hvor mye jeg lufter og fyller på så begynner den å koke etter 5 min med vanlig kjøring.

Skrevet

Da er det enten termostat eller termostat ja..

Hvis det ikker har noe med bilens enorme vannforbruk å gjøre da..

Sett bilen i en tørr garasje, fyll opp med vann og la den stå og gå i 30min elns..

Så finner du fort ut om motoren forbruker vann grunnet gåen toppakning eller lekker fra et annet sted

Skrevet

Hvor sitter denne termostaten?

Har stått i tørr og varm garasje de siste dagene etter problemet oppsto. har prøvd å bytte radiator men det ble ingen forskjell, så får prøve meg på termostat og vannpumpe i morgen.

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...