Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei det har seg slik at eg har en god del eletriske feil på e39'en min, eg kan si de san at de lever sitt eget liv der lyse i dashborde kan forsvinne eller blinke, radioen virker men er ikkje lys/klokke osv der, kupê lyse blinker , som regel når lyse i dashborde og blinker, antispinnen virker ikkje, høgre nærlys virker av og til, ser ut som den har problem med å tenne av og til og andre slike eletriske problem, alle sikkringene er i orden og har prøvd å feilsøke meg fram til feilen men har ikkje so mykje peiling innen bilelekronikk so tenkte eg kunne spør dokke om noken har/har hatt samme problem som kan hjelpe.

Vil helst ikkje sende bilen inn til verksted og få en stor regning vist det viser seg å vere en liten feil eg kan fikse sjøl :)

Takker for alle svar :)

Skrevet

Kan høres ut som bakstykket på tenningslåsen er utslitt.

Hvis du søker litt her på forumet kommer det opp endel om dette :)

Skrevet

rivde opp gulvet og fant veeeeldi mykje vaten der, gudane veit kor det har komt seg inn er snakk om fleire liter, so er der en boks heilt nede med gulvet som det heilt sikkert har vert noke kødd med pga vatnet :) er det noken som veit om kva boken er til? koblingsboks? evt hvor ledingane går hen ? er under passasjer sete :)

Skrevet

Det er lysmodulen tenker jeg. Den sitter der du har beina ved passasjersetet.

Siden det er mye vann der er det mest sannsynlig noen dreneringer som er tette,feks fra soltak.

Ville nok også sjekket under pollenfilterboksene i motorrommet,der pleier dreneringene å bli tette. Under høyre pollenfilterboks sitter det også en hjerne som kan bli full av vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...