magne_ Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Har noen felger liggende som jeg tenkte å selge. Dem er merket AEZ, som er tysk produsert og har boltsirkelen 5*120 Fremfelgene er 7,5"x16" et20, og har 205/50 Michelin dekk. Bakfelgene er 9"x16" et 15, og har 225/45 BF goodrich dekk. Jeg har ikke brukt felgene på bil, men dem har ingen synlige skader. Så antar at dem er runde og balanserte.. Dekka antar jeg at er noen år gamle, men glemte å sjekke det. Prisen er 2.500.. Ved interesse, kontakt meg på PM, her i tråden eller på tlf 91729821 Magne Øksnevad Felgene er desverre ikke vaska på bildene! Fremfelg: Bakfelg: Fremdekket: Bakdekket: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Er åpen for seriøse bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Skulle hatt vekk disse fant jeg ut nå, så har satt ned prisen til 2.500! Er åpen for seriøse bud, men vil helst ikke selge billigere hvis dem må sendes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frelsaren Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Passer disse på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Passer disse på e36? Noe usikker, men tviler på det.. Tror innpresset blir litt for lavt til at dem går på e36. Men er bilen valsa, så skal det ikke være noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå