NicklasFS Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 da har jeg kjøpt min 5 bmw. og det er da denne jeg skal bruke når jeg har kjørt opp. Bilen er en 95 touring med som jeg betalte 18K får inkl årsavgift Av utstyr så har bilen: ABS Kurve/tåkelys Airbag Lyktespylere Aircondition Metallic lakk Alu. felger Midtarmlene Automat Ryggesensor Diffsperre S./V. hjul EU-godkjent Sentrallås El. just.speil Servo El. vinduer x 2 Skinn ratt Farget glass Soltak Fjernst./Sentrallås Treint Just. ratt Utetemp. Kjørecomputer. Jeg har ikke så mange planer med bilen egentlig, få på den blanke blink hele veien rundt. senkesett etter hvert. effektanlegg. få ordnet sjåfør setet. få tak i 1 ny demper til bakluka. lakere opp begge dørene på høyre siden. bytte 1 ryggesensor. kom gjerne med forslag, ris og ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Får gratulere med fin førtsebil Nicklas! Liker også planene, få fiksa småfeil og bruke bilen for det den er verdt En ting jeg ville gjort var å lakkere opp tre-listene! Tror svart pianolakk hadde tatt seg særdeles godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 ser ut som en grei touring dette.. ålreite planer har du også, noen ideer om gromme sommer felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 ser ut som en grei touring dette.. ålreite planer har du også, noen ideer om gromme sommer felger da? ja er kjempe fornøyd med bilen skal til lakkerings verksetd i morgen å få pris får lakkering på bilen sommer felger så har jeg Rondell D58 felger som er 10'' bak å 8'' fram i 18'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 ser ut som en grei touring dette.. ålreite planer har du også, noen ideer om gromme sommer felger da? ja er kjempe fornøyd med bilen skal til lakkerings verksetd i morgen å få pris får lakkering på bilen sommer felger så har jeg Rondell D58 felger som er 10'' bak å 8'' fram i 18'' ok.. da blir det ordnings.. rondell d58 felga er råe på e34 så det blir nok knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 da har jeg ''pusla'' litt med bilen, den har fått seg en motorvask, ble en helt annen motor, blanke blink foran og på sidene, og tatt 2 lag med sotspray bak, men det er etter at jeg tok bilde, så får ordne med flere bilde en dag. har også fått på andre vinter felger, å da ble det noen alpina felger jeg hadde. har også kjøpt meg rollo til bagasje rommet men nå kommer BILDER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 NYDELIG! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Da har jeg fått pris for hel lakkering 10 000,- så må vell skrape sammen noen kroner å spandere på bilen ny lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 10 lapper? Med eller uten kvittering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 10 lapper? Med eller uten kvittering? haha, er uten kvittering, men blir lakkert i lakkboks da er en kjenning som lakkerer ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 har desverre skjedd lite her i det siste :/ men men. har nå bestillt meg supersport senkefjerer 50/35 så de kommer i starten av neste uke kjøpte meg også nye blink lys til bilen fra, å fått tak i ny sete bunn til sjåfør sete mitt å sommer felgene er endelig kommet på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 nydelig e34. org fjøre på bilen? på de siste bildene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 takker er org fjerer på den nå ja! men den er for høy spesielt forran, vises ikke så godt på bildene her kanskje men men kommer 50/35 senk neste uke så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå