beemer93 Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Karosseri er 89 mod, har m50b25 motor som er rulla en 190 000 ca, karosseri har rulla ca 230. ble kjøpt pga litt interiør + motoren, men har aldri fått bytta den over i min :/ så nå selger jeg alt så jeg kan få råd til en 325 Så, motoren sviver veldig fint, har kjørt bilen i noen mil, og ble overraska over hvor god den var! eneste er når en svinger så dunker det...dårlige foringer eller noe, kun venstresving da interiøret er lyst, og veldig fint, et par riper på noe av det her og der, men med litt vasking så vil jeg påstå det er temmelig strøkent ! Har MASSE deler til E34 ekstra deksler osv, så hyl ut om du trenger noe tlf: 99433375 ring eller send melding, spør om du trenger bilder av noe, hehe, er 50 cm snø på den, så med mindre noen veldig gjerne vil ha bilder så sparer jeg meg for å skuffe den mvh Fredrik Thorstensen
Eriksen933 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Har du frontfanger med grøftelys? Bilde? Og effektanlegg
Danieljakobsen90 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Har du høyre framskjerm ? og hvem farge er bilen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå