roald520 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Ikke rett forum, men håper dere kansje har noen bilder av bil med sennepsgul/mørk gulfarge som dere vil dele Trenger noen tips til hvilken gulfarge jeg skal ha på datsun min! Farger likt denne merca, kansje litt mørkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass1 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 fiats orange som traktorer ble levert med er ikke så verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roald520 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Visst du tenker på oransj, så er det feil. Jeg tenker på en mørk gulfarge, sennepsgul eller liknende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Er det en 610 eller 810 du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roald520 Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 610 Noen som kansje har et tips eller to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 finn et fargekart fra Nissan. SÅ velger du ut i fra det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 http://www.ratdat.com/?p=340 Orange Burnt orange Går forresten en dønn orginal oransje 810 180B SSS her i Telemark. Vet ikke hvor i Telemark den går, muligens i Ulefoss området. Har ennå ikke greid å ta reg.nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roald520 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Ja det er sjeldne biler å se nå til dags. Blir rått med en til på vegen! Når man sandblåser, er det da vits i pusse før man grunner? Tenker det at overflata kan bli ''enda'' bedre ? Høres dette logisk ut eller er det bare ekstra arbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Det er hvertfall ikke normalt å pusse etter sandblåsing ved industrilakkering og har vanskeligheter med å tro at det er noe forsjellig med billakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Min gamle '76 Corolla Deluxe var sennepsgul. Husker desverre ikke fargekoden, men det er originalfarge. Meget fin og tidsriktig, og overraskende lett å holde ren! Ser nesten ikke veistøv eller pollen på den. Bildene er litt redigert. Det ligger flere bilder på side 2-4 i tråden i signaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå