Gå til innhold

Kristoffer's e30 m-technic2/ALPINA med s38

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei. tenkte jeg skulle lage en prosjekt tråd på bilen jeg har holdt på en stund med :P har hvert veldig aktiv her med og lese og slikt for og få arbeids lyst :) men desverre veldig dårlig til og skrive noe :)

okei over til bilen :) kjøpte bilen slik for 4 år siden,da var den slik

aulkvuopyjicyilkrnna.jpg

var og hentet bilen rundt kristiansand. første inntrykket var at jeg kjørte opp i indre bygder og det var MASSE spinne sporer oppover jaja tenkte jeg. ikke nok med det men så førte mange av disse opp til inkjørselen av selgeren :P kjikket på bilen var forsovidt i go stand :) strøkent sportsinteriør og 138tusen på telleren så så flott ut :) minuset var blank slitte dekk bak og dårlig synkronisering på første og andre gir :( men dette skulle vi nå få fikset :)

Etter en stund så smalt jeg bilen i en lykte stolpe så arbeidslysten forsvandt helt :(

men selge bilen dat var ikke tale om! har desverre lite bilder fra skaden og bytte av selve siden då dataen jeg hadde dette på gikk i stykker :(

Har nå holdt på litt i vinter og har bestilt masse nye deler til den i det siste :) så litt bilder fra det jeg har nå :)550obp589z2mionv7k80.jpg

7bvz5uju6yb1kha8ma9e.jpg

ferdig pusset og grunnet motor rom

xx9dyhb0yfnvl9g9i2d1.jpg

ny org m-tech2

n8t7kpqhjhmdwsyv3lr3.jpg

ny dør og framskjerm og hele høyre side bak.

9ijjzrmfvl126rsmls52.jpg

ny dør på venstre side også :)

7g1thzwsq8d187n5ijrs.jpg

nye org. touring skjørter

har noen bilder til men for ikke lastet di opp . tenkte jeg skulle lage en prosjekt tråd på bilen jeg har holdt på en stund med :P har hvert veldig aktiv her med og lese og slikt for og få arbeids lyst :) men desverre veldig dårlig til og skrive noe :)

okei over til bilen :) kjøpte bilen slik for 4 år siden,da var den slik

aulkvuopyjicyilkrnna.jpg

var og hentet bilen rundt kristiansand. første inntrykket var at jeg kjørte opp i indre bygder og det var MASSE spinne sporer oppover jaja tenkte jeg ikke nok med det men så førte mange av disse opp til inkjørselen av selgeren :P kjikket på bilen var forsovidt i go stand :) strøkent sportsinteriør og 138tusen på telleren så så flott ut :) minuset var blank slitte dekk bak og dårlig synkronisering på første og andre gir :( men dette skulle vi nå få fikset :)

Etter en stund så smalt jeg bilen i en lykte stolpe så arbeidslysten forsvandt helt :(

men selge bilen dat var ikke tale om! har desverre lite bilder fra skaden og bytte av selve siden då dataen jeg hadde dette på gikk i stykker :(

Har nå holdt på litt i vinter og har bestilt masse nye deler til den i det siste :) så litt bilder fra det jeg har nå :)550obp589z2mionv7k80.jpg

7bvz5uju6yb1kha8ma9e.jpg

ferdig pusset og grunnet motor rom

xx9dyhb0yfnvl9g9i2d1.jpg

ny org m-tech2

n8t7kpqhjhmdwsyv3lr3.jpg

ny dør og framskjerm og hele høyre side bak.

9ijjzrmfvl126rsmls52.jpg

ny dør på venstre side også :)

7g1thzwsq8d187n5ijrs.jpg

nye org. touring skjørter

har noen bilder til men for ikke lastet di opp #-o

Endret av kkmE30m50
Skrevet

planene er og få den ferdig til e30 meet :) men står vrldig og vipper på fargevalget mellom rød og grå..? hva mener folket? :)

ting som skal på:

hmw lykter(har liggende)

m-tech2 front

m-tech2 hekk

m-tech2 vinge

elektriske ruter og soltak

touring skjørter(blir vell m-tech2 der også)

sorte de lykter

bbs rs i 15'' eller 16'' får se :) hveretfall hva jeg setter som must :P

Skrevet
dette ser bra ut :) jeg ville valgt rød, er ikke mange rød m-tech 2er runt om. å gå for rs i 16, 15 blir for lite :wink:

ja får se hva fargen blir :P har holdt på i hele kveld og tilpasse framskjermer og panser.. seier bare en ting aldri kjøp uorg skjermer og panser! passformen er elendig :x

har bilder jeg vil laste opp men for bare opp error hele tiden? vet noen noe om det? takker for svar :)

Skrevet

Kult prosjekt! hva med mørk grå og sort tak?:) 16" blir knallbra! Hadde det på min e30, erindrer at de føltes bedre ut enn 17". Ang bilder så er de vel for store eller feil format? :)

• 2 weeks later...
Skrevet

da var bilen levert til lakkering/retting idag :)2cc11crh1cm8mhu6k1kb.jpg

z08dkngy1k312708ldi3.jpg

3yk8oq5fizosiwyheudk.jpg

på begynt demontering inni lakkboksen:) etgbh1hs1fwu942s8zow.jpg

eayz2p5s7zonj6wvnsxx.jpg

skal bli en fryd og få den tilbake ferdig lakkert i slutten av uken :)

Skrevet

håbe det :) må ner seinare og fuge rundt panseret og sgru av div ting :P så begynner di på bilen imorgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...