KKME30 Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 (endret) hei. tenkte jeg skulle lage en prosjekt tråd på bilen jeg har holdt på en stund med har hvert veldig aktiv her med og lese og slikt for og få arbeids lyst men desverre veldig dårlig til og skrive noe okei over til bilen kjøpte bilen slik for 4 år siden,da var den slik var og hentet bilen rundt kristiansand. første inntrykket var at jeg kjørte opp i indre bygder og det var MASSE spinne sporer oppover jaja tenkte jeg. ikke nok med det men så førte mange av disse opp til inkjørselen av selgeren kjikket på bilen var forsovidt i go stand strøkent sportsinteriør og 138tusen på telleren så så flott ut minuset var blank slitte dekk bak og dårlig synkronisering på første og andre gir men dette skulle vi nå få fikset Etter en stund så smalt jeg bilen i en lykte stolpe så arbeidslysten forsvandt helt men selge bilen dat var ikke tale om! har desverre lite bilder fra skaden og bytte av selve siden då dataen jeg hadde dette på gikk i stykker Har nå holdt på litt i vinter og har bestilt masse nye deler til den i det siste så litt bilder fra det jeg har nå ferdig pusset og grunnet motor rom ny org m-tech2 ny dør og framskjerm og hele høyre side bak. ny dør på venstre side også nye org. touring skjørter har noen bilder til men for ikke lastet di opp . tenkte jeg skulle lage en prosjekt tråd på bilen jeg har holdt på en stund med har hvert veldig aktiv her med og lese og slikt for og få arbeids lyst men desverre veldig dårlig til og skrive noe okei over til bilen kjøpte bilen slik for 4 år siden,da var den slik var og hentet bilen rundt kristiansand. første inntrykket var at jeg kjørte opp i indre bygder og det var MASSE spinne sporer oppover jaja tenkte jeg ikke nok med det men så førte mange av disse opp til inkjørselen av selgeren kjikket på bilen var forsovidt i go stand strøkent sportsinteriør og 138tusen på telleren så så flott ut minuset var blank slitte dekk bak og dårlig synkronisering på første og andre gir men dette skulle vi nå få fikset Etter en stund så smalt jeg bilen i en lykte stolpe så arbeidslysten forsvandt helt men selge bilen dat var ikke tale om! har desverre lite bilder fra skaden og bytte av selve siden då dataen jeg hadde dette på gikk i stykker Har nå holdt på litt i vinter og har bestilt masse nye deler til den i det siste så litt bilder fra det jeg har nå ferdig pusset og grunnet motor rom ny org m-tech2 ny dør og framskjerm og hele høyre side bak. ny dør på venstre side også nye org. touring skjørter har noen bilder til men for ikke lastet di opp Endret April 13, 2015 av kkmE30m50
KKME30 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 planene er og få den ferdig til e30 meet men står vrldig og vipper på fargevalget mellom rød og grå..? hva mener folket? ting som skal på: hmw lykter(har liggende) m-tech2 front m-tech2 hekk m-tech2 vinge elektriske ruter og soltak touring skjørter(blir vell m-tech2 der også) sorte de lykter bbs rs i 15'' eller 16'' får se hveretfall hva jeg setter som must
Sund.M3 Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 dette ser bra ut jeg ville valgt rød, er ikke mange rød m-tech 2er runt om. å gå for rs i 16, 15 blir for lite
KKME30 Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 dette ser bra ut jeg ville valgt rød, er ikke mange rød m-tech 2er runt om. å gå for rs i 16, 15 blir for lite ja får se hva fargen blir har holdt på i hele kveld og tilpasse framskjermer og panser.. seier bare en ting aldri kjøp uorg skjermer og panser! passformen er elendig har bilder jeg vil laste opp men for bare opp error hele tiden? vet noen noe om det? takker for svar
bmwmann24 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Kult prosjekt! hva med mørk grå og sort tak? 16" blir knallbra! Hadde det på min e30, erindrer at de føltes bedre ut enn 17". Ang bilder så er de vel for store eller feil format?
Magnum 310 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Om du trenger m-tech 2 sidepaneler har jeg liggende til 2-dørs. Orginale. Ellers lykke til med prosjektet! Ser ut til å bli bra
jonas1/// Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Sjå der ja Godt du fer lagt ud nåen bilda Trudde mi blei enie om rød lakk? hehe
Tommen325 Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Hehehe, fritt for bakhjul og dårlig synk i første og andre gir. Hmmmmm.. Så ut som et bra utgangspunkt da!
KKME30 Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 da var bilen levert til lakkering/retting idag på begynt demontering inni lakkboksen:) skal bli en fryd og få den tilbake ferdig lakkert i slutten av uken
KKME30 Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 håbe det må ner seinare og fuge rundt panseret og sgru av div ting så begynner di på bilen imorgen
bmw_odd Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 ser ut som et bra prosjekt dette stå på videre så blir det nok knall!!
KKME30 Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 fikk maskert litt ikveld ser virkelig fram til vår og tørre veier
jonas1/// Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Bli sjikkli bra med den rosa fargen du skal ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå