blckwtr Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Hei, fins det monteringsanvisning for Westfalia hengerfeste av de som selges hos GS Bildeler? Eller er det noen som har en DIY for dette? Er nokså mekanisk anlagt, men ikke noen ekspert. Gjelder E61 under...
slidern Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Gjør noen kjappe google søk så finner du veiledninger der. Jeg fant til min e39 der. Ganske enkelt å montere i grunn.
John Kr Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Selve hengerfestet er vel enkelt å montere, verre med det elektriske... På nyere bilene i dag så er det ikke bare å "tyvkoble" seg inn på baklysene, her må det et eget opplegg
///Thomas Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Slenger meg på her, noen som har montert hengerfeste selv på E61, og kan gi en kjapp innføring ??
Tom K Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 ikke noe problem å tyvkoble seg inn på eksisterende el anlegg, det følger med en boks som hindrer ev feilkoder, det gjorde ihvertfall det når jeg monterte hengerfeste på min forrige E39 touring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå