erxzn Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Heisann, har en e39 1997 mod, og jeg kjørte til jobb i dag, helt fint, så når jeg skulle kjøre hjem i dag merket jeg at bilen var PINNE stiv i fronten (høyreside,passasjer) jeg kom hjem sjekket om det var proppa med nsø etc etc, ingenting, det ser helt "fint" ut med demperen, er skitten da... men jeg greier ikke å rikke på demperen i det hele tatt, noen som har peiling? må den byttes? og i så tilfelle, pris på det skvipet her? Takker for hjelp
BMW-Askøy Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Frossen støtdemper,full av vann,skjedde det samme med min,kjøpte nye fra parts and retards 2000 kr.
erxzn Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 ahh.. okey :/.. ja 2000 pr stk ? var dette original elr senkefjærer/dempere elr 2000 for 4 stk ?
BMW-Askøy Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 det er pris for 2stk støt dempere super sport ikke noe senk.
Bøe Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Hadde det samme på min e-39 ... Spyl med varmtvann så detter den ned men den er jo gåen så ville byttet den:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå