Audun92 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Har et problem. ABS og antispinn varsellampene lyser av og til. det slår seg inn og ut under kjøring. Kan det være ABS følerne som er gått? Er det noen sammenheng mellom antispinn og ABS? Siden det slår seg ut samtidig. Er det samme følerne? På forhånd takker jeg for alle svar.
RPTOS Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Kan du forklare litt nærmere hva som skjer når disse lampene lyser, ESP skal lyse når den korrigerer..
Audun92 Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Under kjøring, slår de seg plutselig på, både ESP og ABS samtidig. Så etter litt, forsvinner de igjen. Dette kan skje opptil flere ganger i løpet av en tur. I går når jeg var ute og kjørte, begynte de først og lyse, når jeg skulle snu, ga jeg fullt rattutslag, da sluttet de og lyse. Derfor trur jeg det er følerne eller dårlig kontakt.
RPTOS Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Mulig en av ABS sensorene er løs, eller som du nevner har dårlig kontakt. ASR/ABS får signalet fra samme følere. Dersom også har ESP så får disse signaler fra flere følere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå