Xroban Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Heia. Jeg selger nå min 520 E34 da jeg har to jobber, og da får jeg ikke noe tid til overs til å skru. Det er en 1990 modell 520I NON-vanos. Den har gåt 240.000, men har et instrumentpanel fra en annen bil som viser 295.000. Bilen har bra piggdekk, der to av dem er punkterte. Bilen har greie sommerdekk, alle 8 står på orginale BMW felger 15". Bilen har sort skinnintriør bak og foran. Bilen har også M3 speil, M3 vinge og sportsaratt. Det står også effektannlegg på bilen. Det er NULL rust på bilen! Bilen er EU-godkjent ut mars 2012, behøver bare å få start på bilen så går den igjennom på nytt. Negativt: Bilen starter ikke, det er trolig startsperra som kødder... Jeg har en delebil, så deler kan kjøpes for å fikse dette her. (bytte startsperre chipen) Selges for 7500 kr hvis kjøper betaler årsavgift, eller så selges den for 9000 hvis jeg skal betale årsavgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Er def hjerne.... Muligens også bensinpumpe som er koblet fra? Byr 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xroban Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Bensinpumpa har jeg byttet Den går ikke for 50 øre mindre en det jeg har satt som pris Det er ikke def Hjerne, det er startsperra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Hvor i Vestby står denne? noe annet ved bilen utover startsperren? Det står at det er uten vanos, regner da med at det er M50 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xroban Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 PM er sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xroban Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xroban Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Den er solgt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå