bmw_frantz Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 hallo. tenkte å selge min bmw som jeg tok i innbytte da jeg ikke trenger denne:) Ting som er byttet i år: Reg-reim, komplett kamakselsats, begge bærearmene foran. Forrige eier tok bremserør og hjullager ved forrige EU. Den er godkjent til August 2012. Skal nok ikke være så hardt å få den gjennom enda noen år. Hel og grei bil.. det er en god bil å kjøre. Takluka er klina igjen med noe silikon, så den er ikke operativ. Men er 100% tett. det er bare å ta av igjen silikonen og få på en ny list rundt, samtidig å sette på ny sveiv:) gode sommer og vinterhjul på alufelger:) kom med bud:) mvh Frantz Petter Andsjøn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 kom med bud:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå