sks93 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Heisann : ) har kjøpt meg en BMW 316 e46 99mod som jeg driver å oppgraderer lyden på. har investert i en DVN-e46 spiller som jeg er kjempefornøyd med har også kjøpt en 12" basskasse med forsterker av typen JBL. denne gir bra lyd, men den tar opp så mye plass i bagawsjerommet... lurte på om noen har erfaring eller forslag til aktiv sub som ikke tar så my plass? har sett på noen 8" subber for å plassere under setet inne i bilen... er dette noe å satse på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Ska du ha litt bass så er det bedre med en 10" bak enn 8" under setene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sks93 Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 joda, det vill jeg tro, men en vanlig sub tar så jævli mye plass i bagasjerommet, så er på utkikk etter noe alternativt som ikke tar så stor plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagrune Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Rf'en der blirno det minste du får. Funker sikkert bra den til sitt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå