ehrnst Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Noen som har kjøpt dette noe sted i Norge? Vet om flere i USA, men til prisen så kunne det hende det er noen som leverer her hjemme også. M
oddis Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Du snakker om sånn ala revshfit produserer? Er vel bare å høre med et maskineringsfirma og gi dem en tegning. Må nok lages i store opplag skal det bli rimelig.
T. Thøgersen Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Burde vel gå an å lage noe liknende i Delrin e.l., men om det er no tess vet jeg ikke?
ehrnst Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 tenkte på revshift sin, ja. kan godt tenkes det er det rimeligste og beste alternativet.
Boost a`lot Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Peebee har en i aluminium:) Tror den holder Alt klart ellers?
ehrnst Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 er ren alu å foretrekke? den jeg tittet på over dammen er med delrin el. rundt boltene
T. Thøgersen Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Peebee har en i aluminium:) Tror den holder Alt klart ellers? Hvis du tenker på E30'n min, så er vel svaret njææ.. Skal prøve å få gnudd litt til uka. Har byttet Hardy til ny org.i høst, så får se hvor lenge den varer. Den forrige varte ikke så veldig lenge..
oddis Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Med alu hardy er det vel anbefalt å ha stumme fester i hele drivlinjen? Det er jo ikke akkurat mye fleks i det...
T. Thøgersen Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 er ren alu å foretrekke? den jeg tittet på over dammen er med delrin el. rundt boltene Blir ikke bare alu litt vel stivt? Vil tro det kan være greit at det kan flexe litt, men er ikke akkurat no ekspert på det området.
Boost a`lot Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Om dere får alt på linje ,så tror jeg den orginal holder. Har selv kjørt med samme orginale hele tiden... Er like strøken:)
ehrnst Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 orginal koster faktisk like mye som alternativet. men, men. får se:)
Kristov Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Greit å ha noe i drivlinjen som flekser og som kan ta opp de verste støtene.
ehrnst Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 ja, en av grunnene til at ren alu er utelukket. dette er forøvrig alternativet: https://revshift.com/shop/drivetrain/bm ... 10mm-.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå