Gå til innhold

250cc 4-Hjuling Selges! SOLGT!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil ha 4hjuling? er 250cc går en god del bedre enn andre 250 jeg har kjørt mot, vet ikke hvorfor men slik er det nå en gang!

Den er ikke pen! har knekt den ene bakskjermen etter jeg hjula med den! El starten er gåen etter et litt for ivrig hopp, kan vel fikses med nytt batteri regner jeg med..

Aner ikke hva slags merke det er, men den ble hentet forrige helg etter at den har stått lagret i 3 års tid, må trillstartes, Det hender at den ruser seg opp og dauer etter den har startet, sikkert noe småtteri siden den har stått så lenge!

Denne får man ut i sladd i 80kmt uten problemer, veldig leken sak som tåler alt du har å by på!

Selges for 1000kr! Står i Skien, kom og hent!

litt småfiks, men starter da og går godt:)

Skrevet

Er dette en Kina type? Hva slags merke er motoren? Hva slags gir er det?

Er på jakt etter ny motor til gokart.

-Magnar-

Tapatalk @iPhone

Skrevet

hallais, kan godt være en kina type, ser ut som de små 50cc 4hjulingene! bare den går vanvittig mye bedre! har vel målt den til rundt 120 i toppfart, på grus så spinner den hele veien:)

Er 5gir på denne! kan få sjekket opp litt seinere i dag om det står noe på motoren:)

Skrevet

Yepp, manuelle! Hk aner jeg ikke, fikk den som delbetaling for noen år sia, men vil si den gikk minst dobbelt så bra som en 250 naboen hadde og den hadde 32hk om jeg ikke husker feil:)

Skrevet

hehe den er fantastisk morsom, nå på vinteren så er det kun sladding som er aktuelt, får ikke bygd opp store farta:P

Men om sommeren så har jeg hatt mange kule og skumle timer med denne:D ingen som har sitti på har turt å sitte på igjen, men det sier vel mer om hvordan jeg kjører en de som sitter på:P

Er også lys foran og bremselys på denne, aner ikke om den er mulig å få skiltet men!

Skrevet
Noen som vil ha 4hjuling? er 250cc går en god del bedre enn andre 250 jeg har kjørt mot, vet ikke hvorfor men slik er det nå en gang!

Den er ikke pen! har knekt den ene bakskjermen etter jeg hjula med den! El starten er gåen etter et litt for ivrig hopp, kan vel fikses med nytt batteri regner jeg med..

Aner ikke hva slags merke det er, men den ble hentet forrige helg etter at den har stått lagret i 3 års tid, må trillstartes, Det hender at den ruser seg opp og dauer etter den har startet, sikkert noe småtteri siden den har stått så lenge!

Denne får man ut i sladd i 80kmt uten problemer, veldig leken sak som tåler alt du har å by på!

Selges for 1000kr! Står i Skien, kom og hent!

litt småfiks, men starter da og går godt:)

Eller kan byttes mot noe kult til e30 preface:)

Skrevet

Har jo grenrør til sekser motoren på bilen no, og m3 eksos e36 tilpassa e30 da eg snart ska sella.. men litt verdi på dette kan du sei da.. Skal sjå kva eg finne, men hadde vert fint og fått heim denna atv,n:-) På tide og få meg ein sjølv då broderen har ein likens ca;-)

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...