gixxer4fun Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Heisann.. Må få rydda ut litt i garasjen og har funnet endel småtteri jeg kan kvitte meg med; (Har mye mer enda og vil oppdatere etterhvert) E30: Dekslene som dekker baksiden av frontlyktene et speil v. side, (litt matt går sikkert bort med litt plastrens) E36: Her har jeg en s50b30 som selges i deler, ta kontakt om det skulle være noe av interesse. Har også et grått skinninteriør (coupe) og to svarte framstoler i skinn. 2 nye locariskjermer foran (coupe/cab) 1 locari (venstre?) Div. M-lister, kan godt selges enkeltvis da jeg ikke tror jeg finner et komplett sett. Baklykter (coupe/cab) bakluke-list Panserhengsler duppedings med altfor få knapper dempere til panser/bakluke M3-speil (elektriske) Høyre siderute (coupe/cab) Fra understell bak (passer forøvrig e36 og e46) E46: Hengsler panser og bakluke Tidenes styggeste baklykter, og har bare en!
Bangy Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Pris på en m3 list fører side? Hvis det er til coupe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå