no_name Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 E30 1986 mod 4 dørs Delebil med mye god rust selges. Er en del interiør deler og motor som kan brukes. Jeg tror der står en dobbel weber forgasser på motoren. Men dette har jeg ikke sjekket opp.. Kom å hent for 3000,- i Ålesund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Hvor er det rust? Mulig å redde den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 fikk disse på mms. Regner med det går greit å legge de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Er det noen kontaktinfo på denne karen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Gamlebilen til en kompis det der Den mangler ver kupevifte å holder til parklys på venstre side fremme tenker jeg? Hadde vært tøft om noen laget banebil e.l av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå