Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

er ikke mye "feil" med bilen, bare småplukk og finpuss... kommer ann på hvor lenge jeg beholder den ++, men slik den står nå og godkjent i 2 år mener jeg den er fint verdt 25k!

Skrevet

da har jeg fått den nye viftemotstanden og den funket supert den! var bare ikke klar over at disse motstandsspiralene blir rødglødene og absoulutt bør stå inni viftehuset, så jeg får lage til noe der for å få den inni :)

er helt ny motstand så skal i teorien leve til bilen går i graven og vel så det, så satser på å bare får festet den godt :P

Skrevet

Da var bilen solgt! helt plutselig... Var ikke ment at det skulle gå så fort, men sånn gikk det no! Blir sikkert et nytt e34 prosjekt til våren!

I'll be back ;D

Skrevet

neste prosjekt kommer TheIronic! synd du aldri fikk sett bilen og heller ikke kjøpt den da! men du får fikse deg en skikkelig e34 snart! :D

Skrevet

Jeg er på leting etter en ny bil, så du får forte deg å bli ferdig med neste prosjekt :D

Vurderer sterkt å kjøpe meg en tysk dieselbil, om det så blir vw eller audi, bare det er tysk :P

Skrevet

hold deg til bmw :D en e34 525 diesel i såfall! lykke til med leitingen! blir nok ikke ny bmw på meg før til våren :)

• 2 months later...
Skrevet

På leiting etter en e34/e30 med m50b25 motor nå! begynne oppussing før sommersesongen ! gi en pling om noen har eller vet om noen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...