KKise Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Kjørte i går kveld og plutselig begynte girkassa å hakke og rykke på høyt turtall, og ikke lenge etterpå blei det så ille at det nesten er håpløst å komme opp litt bratte bakker og kassa slurer over 2500-3000rpm. For alt jeg vet er det et millenium siden det blei bytta olje og filter på kassa, kan det være hele problemet ? Det er nok olje på den, men hvor fin olja er er også en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Jeg hadde lignende problem på en bil jeg hadde tidligere, der var det lamellene i kassen som var gåen.. Men du kan være heldig, ville begynt med oljeskift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Olja ser igrunn greit ut. Men hvordan ville kassa oppført seg om filteret tettet seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå