eric Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=75496 Tas inn på alternativ import, og man har ei trivelig tralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Mye kommer den ca på på norsk skilt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Hva blir prisen med norske silt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 203 000 kroner kom jeg fram til via toll.no sin kalkulator. da jeg ikke ved nox utslippet satte jeg det bare til 150 som er standard man skal bruke hvis dette ikke foreligger via autosys. Mulig den faktoren blir litt endret, men er ikke snakk om så mange tusen kroner tror jeg. Det som alltid er sykt er de SYKE avgiftene man må betale... hurra for norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå