mazdak1 Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Selger en 2008 Monkeybike jeg har stående hos foreldrene mine. Grunnet 4-taktsmotor bruker den kun 0.2 l/mil. Meget holdbar motor. Deler koster som regel fra 100kr og opp mot ca. 400kr (dette gjelder så å si alt av deler). Det finnes mange forhandlere og miljøet er stort. Utallige trim-muligheter. Dersom større kraft og hastighet ønskes medfølger ekstra innsug, dyser, filter og drev. Monkeybiken er "sammenleggbar" - dvs. styret kan legges ned lett (uten verktøy), og får dermed plass i så å si alle bagasjerom (denne fikk plass i bagasjerommet til en Toyota Auris). Skiltet er innlevert til Biltilsynet frivillig, men kan hentes ut igjen uten noen form for visning. Den står i Oslo/Akershus området og må hentes. Selges for 5600,-
mazdak1 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Selges nå billigere uten ekstra 125cc motor på grunn av at jeg solgte denne utennom. Den står nå dermed med kun 50cc motoren.
mazdak1 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Opp. Sitter på nytt styre, styrefester og NHRC effektanlegg nå.
Bjorkheim Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Hvilken pris er det på 50cc? Hvor mye får du den opp i ? (Km/t) Kan den sendes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå