Gå til innhold

Varmeapparat motstand bmw 3-serie 320i e36 ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle BMW fans:) Jeg er helt ny her, og har kjøpt meg en bmw serie 320i for 2 uker siden som er da min aller første bil. Da jeg kjøpte den, sa selgeren at varmeapperaten funker kun av og til, og det stemte. Etter å ha vist den til verksted i dag, mente han det var mest sannsynligvis "motstanderen" og da fikk jeg nummeret som sto på den og fikk beskjed om å kjøpe den orginal enten ny eller brukt.

Nå er jeg selvfølgelig ute etter en brukt, som jeg virkelig håper jeg finner, da jeg jobber kun deltid og dermed har ikke så mye inntekt. Skriver nummeret på selve "motstanderen" her om det kanskje er nødvendig, da jeg har lite peiling på bil generelt.

GKR 9A40010A96

BEHR 90.943.02.465.8362.931

Tar imot all tips om andre steder/nettbuttiker

takker på forhånd. 8)

Skrevet
Velkommen til Bimmer og gratulerer med ny bil.

Legg merke til årsmodell.

Vet ikke hva du har jeg da.

Motstand varmapp E-36 03/95- m/klima org Klimatautomatik

Usikker på hva du skal ha, men her er et lite utvalg av nytt.

http://www.schmiedmann.no/3_serie/E36/r ... 2.htm#3565

Hei! Takk for det! Beklager for at jeg glemte å skrive årsmodell. Det er altså en 97 modell. Har faktisk vært å skjekket den nettsiden, men de serienummerne som sto der, stemmer jo ikke med det jeg har skrevet i innlegget mitt.Eller tar jeg helt feil nå? Han mente ihvertfall at jeg skulle være ganske obs på de nummerne som jeg har skrevet i innlegget mitt! Jeg skal altså ha motstanderen som har masse pinner, når jeg fikk se den i dag hos verkstedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...