Steven Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Forreste: 17mm Kun 325ix 18mm Kun 325ix touring 18,5mm Forskellige E30 19mm Kun M3 og M3 cabriolet 20mm Touring og forskellige E30 21mm Kun cabriolet og touring Bagerste: 12mm Forskellige E30 13,5mm Forskellige E30 14,5mm Forskellige E30, M-tech
jan magnus Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Forreste:17mm Kun 325ix 18mm Kun 325ix touring 18,5mm Forskellige E30 19mm Kun M3 og M3 cabriolet 20mm Touring og forskellige E30 21mm Kun cabriolet og touring Bagerste: 12mm Forskellige E30 13,5mm Forskellige E30 14,5mm Forskellige E30, M-tech har jeg forstått riktig om det er sånn at jo tynnere stag du har jo bedre er det ? :S jeg har 20mm på en e30 og lurer på om den glir igjennom i godkjenninga for 325 ombygg.
Steven Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 det er alt etter hva man er ute etter. Tykkere gir vel bedre veigrep og stabilitet. Men går noe utover comforten. Somregel går det mye etter bilens egenvekt. Jo tyngre jo tykkere stag. 20mm er mer enn godt nok for å godkjenne som 325i.
jan magnus Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 det er alt etter hva man er ute etter. Tykkere gir vel bedre veigrep og stabilitet. Men går noe utover comforten. Somregel går det mye etter bilens egenvekt. Jo tyngre jo tykkere stag. 20mm er mer enn godt nok for å godkjenne som 325i. okai:) det var godt å vite. da slipper jeg å ordne meg nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå