Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg var nok heldig med trekket, jeg forsterket på begge sider på c stolpen så det ikke skulle revne, og fulgte manualen til bmw bortsett fra siste punkt byttet på neste nederste og siste punkt for å få det til å bli korrekt. Så kom sjokket når jeg vsr ferdig og skulle montere håndtakene i taket. Jeg har kjøpt trekk fra engelsk bil[emoji43] og da satt håndtaket på motsatt side foran. Så jeg skal finne på noe lurt for å blende skruehullene i trekket :)

 Kunne du ha sendt bmw sin manual på PM eller linket link, hvis du har malen elektronisk, evt ta bilder av den hvis den ikke er det? Hadde vært kjempehjelp, da jeg har kjøpt sort taktrekk og kun klart å montere det halvveis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ha sendt bmw sin manual på PM eller linket link, hvis du har malen elektronisk, evt ta bilder av den hvis den ikke er det? Hadde vært kjempehjelp, da jeg har kjøpt sort taktrekk og kun klart å montere det halvveis :P

jeg kan sende :) en det må bli på mail. Gi meg mailen din på pm :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en bil ! må si du er flink til detta her :D

Hyggelig å høre :)

Fikk endelig de etterlengtede festene i taket til rolloen, det var blandede følelser når jeg skal hull i den nye taktrekket for å få montert de [emoji85]

post-53304-14249862730462.jpg

Sprell ny skiltplateholder ble det og montert i dag og :)

post-53304-14249863337021.jpg

I morgen ser det ut som om podi instrumentet mitt ankommer også . Dette er jeg veldig spent på

post-53304-1424986377951.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...