jan magnus Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 får ikke til "Få mail om svar i tråder du deltar i " til å fungere. nå har jeg sliti med det her i 2 år og nå er jeg lei av å måtte gå inn å skjekke hele tiden. kan noen hjelpe meg ? har brukt "brukermanualen " som har blitt lagt ut og der står det. 5. Få mail om svar i tråder du deltar i - Som standard tror jeg denne funksjonen er avskrudd på hver bruker, men det er mange som finner dette meget nyttig. Gå på Din Profil, scroll ned til Innstillinger, finn Varsle alle svar, trykk ja, gå helt til bunnen av siden og trykk på OK. Nå får du automatisk mail så fort det kommer svar i tråder du har startet eller på annen måte har deltatt i. Du kan også abonnere på tråder du ikke deltar i, men bare ønsker å følge. Valget for det finner du nederst i hver tråd, under knappen skriv svar. Tilsvarende kan man også deaktivere abonnement på en tråd. her er innstillingene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Om du er lei av å logge deg inn hele tiden så er det kanskje på tide å "move on"? Ikke ett konstruktivt svar men dog... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Om du er lei av å logge deg inn hele tiden så er det kanskje på tide å "move on"? Ikke ett konstruktivt svar men dog... det var vel ikke helt det jeg mente men.. jeg vil vite så fort jeg får svar så jeg kan gå inn å skjekke. veldig hendig i forhold til når jeg venter svar i en salgstråd eller liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Blir sendt til den adressen du registerte brukeren med fungerer for meg, l mulig spamfilteret ditt snapper det opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå