Terminatorbmw Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 har en E36 sedan og en 525,93mod.som ac snitcherhar byggd litt om på motoren,bremser.sirka 240 hk.har tenkt på å bygge turbo på den.men motor å gir skal brukes i en e36.men spørsmåle er ,de er vel utenkelig å bruke understelle på E34 til E36.dette er min første bil,så en må jo prøve på noe med den,har sveisa nesten all rust.er 14 år,og veldig innterisert i å bygge bil. Planer: Motor: M50B25 Turbo Garret GT2871RS Bredding av skjermer Sparco stoler og belter 525 forstilling 525 bakstilling Bur Bremser Her er en bilde film av bilen min Har fått kjøpt in sparco stoler og belter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 en skal tidlig krøkes ja.. her ser det da ut som du har jobb en stund framover ihvertfall, har du noen bilder av e34`n da? velkommen til bimmers forumet forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 ja her begynte det tidelig har hatt bmw`en i et halvt år nå har ingen bilder av 525`en enda for den står hos bestemor skal hente den iløpet av denne måneden tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 hehe, det er riktig det, ok, skjønner, har du noe specs. på motoren i e34`n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 finner ikke ut av alt for den er den er bygd av ac schnitzer i tyskland og alt av papirer står på tysk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 skjønner.. må finne en oversetter da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 ja må finne en bra oversetter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 525-s5 3.0.177kw.2963slagvolum.motoren er bygd om på 18113km,i 93.hossac schnitzer.motoren har nå gått 170000,den har stått noen år nå.fateren kjenner han som hadde den,å han kommer fra telemarken å fortstår ikkje ein dritt tysk.men vi har noe papirer fra ac om motoren.men vi prøver å bygge litt ivrtefall.så får vi se om de går noe særlig.fikk bilen når fateren tok en jobb på enn ennen bil for han.står på regninga 21069,79på motoren i 93 tyske mark.veit ikkje hvor mye de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 så lenge det er ac schnitzer som har gjort jobben så vet du da at det er seriøst og bra ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 hehe ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 I går var jeg i garasjen og pussa litt sparkel,kutta og sveisa Har tatt av demperne,forstillinga og bærearmene pussa de,tatt på primer og lakka de Motorfestene er ødelagt Måtte ha på varmer`n for det var ikke så veldig varmt der fra før av Resultatet: Stagholder`n var så rusta så jeg måtte kutte helle og lage ny måtte kutte litt i kanalen også Fikk noen felger Måtte kutte litt inni også Måtte lage nytt bremserør Skulle bli et gutterom her men blei til delelager isteden litt bilder av jobben Noen skulle bare ikke fått lov til og kjøre luksusbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 bur er bestilt for 3 gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 fikk bmw`en inn igjen og nå står bakstillinga for tur Masse kutting når bakstillinga var sveisa fast , men fikk den av til slutt endelig fikk jeg kutta den av ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Gjør du all denne jobben selv? Imponerende i så fall Blir bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 ja gjør alt selv blir bra når den blir ferdig Tenkte jeg skal ha bilen svart matt og orange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå