hamansen Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Øvre del av godset på foringene bak, er knekt av, og sitter fast i hullet på bilens karosseri.. Hva er enkleste måte å få dette løs på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Gjenge det opp, skru inn en bolt fra undersiden og dunke det ut fra oversiden med en stang ned i hullet f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 alu tappen? hammer og meisel er tingen der. aluen har irret seg fast, helt normalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 alu tappen?hammer og meisel er tingen der. aluen har irret seg fast, helt normalt Aluen ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 varme er også veldig kjekt kan også banke opp de store boltene for å komme bedre til med hammer og meisel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Jeg borra en del i aluminumen før jeg begynte på med meisel, funka greit for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Det går an å banke bolten opp og ta den ut, den sitter i splines. Det var slik på min også, jeg bare brukte luft meisel. Det var bare til å gi den ett "prrrrrrt" så datt det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 En annen sak..har montert powerflex, skal jeg da fortsatt bruke de skivene som sto på originalforingene? nr 12 på bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå