Gå til innhold

Lyktespylerproblem..

gullsakar
 Share

Anbefalte innlegg

Del nr 6 på bildet her hadde sprekt i koplingen til slangen så spylerveska lå på bakken under lykta.. jeg fant en brukt på huggeren og byttet den ut.. etter alt var koblet sammen igjen så lakk det fra selve dysa.. del 7..

spørsmålet mitt er om noen vet om der er del 6 (teleskopdyse) som styrer trykket på dysa, eller om det er konstant trykk på den.. fyller jeg på veske nå så renner det rett ut av dysa..

SÅ: dysa eller teleskopdysa som streiker?? setter pris på svar..:)

s9vg2gedfc332fhtfmix.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte nettopp bytte dysa (7) på lykteglasset mitt da alt spylevæska rant ut over natta. Den lekker ikke lenger etter bytte.

Men når jeg ser på tegninga di, så blir jeg usikker. Ville jo tro det var teleskopet som holdt det inn. Kanskje jeg "fiksa" problemet da jeg dro ut teleskopstanga når jeg bytta. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallais.. jo jeg har fått fikset lekkasje å jaggu var det dysa nr 7 hos meg å..:) helt tydelig at det er konstant trykk for jeg kunne ikke blåse gjennom den nye brukte dysa jeg kjøpte på skraphandleren.. det kunne jeg med den gamle å oppdaget da at den var sprukket rundt festene til dysa..

teleskopdysa har vel bare som oppgave å føre ut spylerdysa..:) men da ble begge byttet..:)

jeg gadd ikke poste løsningen her for var lite interesse på emne.. men takk for svar...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...