TDV Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Selges som den står. bilen er hel. m50b20 er ikkje mulig å få start via starter. må ta den på gir. starter slår ikkje inn. selges som vist på bildet. bensinlokket mangler. cd spiller mangler. har stått en stund 5000 med felger. har ikkje vinterdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 kor holde du te?. mye gale me ann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwevjern85 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Hei.! kan hente bilen i morgen hvist den ikke er solgt.? Mvh thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Hei kanalane må byttast. ser ut som tidligare eigar har prøvd med sparkel i massevis. lukter litt ille inni bilen. eg skulle bruke den som delebil. men har plutselig ikkje behov for den. tidligare eigar kjørte den på plass. kjenner ikkje til understell osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Selje sogn & fjordane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwevjern85 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 okey. høl i gulvet,så teppe har begynt og råtne, samma som den jeg pusser opp nå.. men den er full kjørbar.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 er kjørtbar ja. så lenge en har med seg vinterdekk. bremsene er noke rusta. så må nok ta det forsiktig i starten så dei får slipe av seg rusta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwevjern85 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 ok. vinter dekk har jeg. bare og kjøre litt hardt også ha med bremse rens. hvor var det du holdt til.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Selje i sogn og fjordane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwevjern85 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 hmmmm. er et stykke, men har noen kompiser som bor oppi der, og han ene bor her nede og er ofte oppover. har litt lyst på den. gir funker bra det og.? kunne event satt over penger og fått en kompis til og hente den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 eg har ikkkje kjørt bilen meir en 100 meter. så kjenner lite til bilen. men forrige eigar kjørte den på plass. personlig sett så ser eg på den som en delebil. du får høre med kompisen om han har mulighet til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheIronic Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Er denne solgt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 nei står her enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 hvordan er førerdøra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 bra vil eg tru. ser helst at heile bilen forsvinn. 2000 kr. vrakpant. så ingenting å tape Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå